Inspirations: NAILS

1/02/2016

Od czasu, kiedy zrobiłam swoje pierwsze hybrydy nie wyobrażam sobie powrotu do normalnego malowania paznokci... Kwestia wygody przede wszystkim, no i oczywiście estetyki. Przed każdą wizytą u "kosmetyczki" regularnie przeglądam różne strony internetowe w poszukiwaniu paznokciowych inspiracji. Stąd właśnie i ten post!






















Paznokcie w wielu przypadkach bardzo proste, jednokolorowe - ale powiem szczerze, że właśnie takie na co dzień podobają mi się najbardziej. Jeśli macie jakieś pytania ws. paznokci hybrydowych - piszcie w komentarzach i na pewno zrobię oddzielny post, w którym na wszystkie odpowiem. A może Wy macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia w tym temacie? Chętnie posłucham. 
xoxo
Sara

You Might Also Like

50 komentarze

  1. Mam słabość do takich pięknych paznokci. Ostatnio powoli zaczyna mnie męczyć zwykłe malowanie i zastanawiam się nad czymś trwalszym. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są hybrydy, bardzo długo się zastanawiałam i w końcu zainwestowałam w zestaw, naprawdę świetna sprawa ;* ja też na co dzień wolę delikatny manicure ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas zastanawiam się nad zakupem zestawu do hybryd, bo jednak samo malowanie wtedy trzeba wykonywać bardzo dokładnie i precyzyjnie, a ja nie do końca czuję się jeszcze na siłach, dlatego korzystam z usług osób zajmujących się tym na codzień :) Ale to już pewnie kwestia czasu, kiedy jednak lampa UV stanie na moim biurku z całą resztą zestawu :)

      Usuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie skorzystałam z opcji hybrydowego malowania paznokci, lecz z tego, co zauważyłam u koleżanek faktycznie opłaca się wykonać tego typu "zabieg". Zdjęcia faktycznie bardzo inspirujące.
    PS. Z racji, że mamy dopiero 2 stycznia, to życzę jeszcze szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te paznokcie... :) Niestety przy maleńkim dziecku nie będę mogła sobie na takie pozwolić, chociaż w zasadzie i przed tym nie miałam parcia na takie cuda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy hybrydę i żel! Mama ma hybrydę - i jest mega zadowolona. Córka ma żel (bo na hybrydę na razie nie ma co liczyć, bo za słabe paznokcie) - i też jest zadowolona. Też uwielbiamy jednolite. Ale czasem fajnie zaszaleć, np na święta :)
    To blog dla nas! Zostajemy na dłużej zdecydowanie! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też mam bardzo słabe paznokcie, przede wszystkim miękkie, co mi bardzo przeszkadza niestety. Ale hybryda daje radę, chociaż i o żelu myślałam już kilka razy ;)

      Usuń
  7. Nigdy jeszcze nie robiłam hybryd. Strasznie mnie zastanawia ile kosztują takie u kosmetyczki, ponieważ się nie orientuję, a bardzo ładnie zawsze wyglądają na tych wszystkich stronach i wszyscy mówią, że takie wytrzymałe. Może akurat cena mi spasuje i się wybiorę! Bardzo fajne inspiracje (:
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wspomnę o tym w poście informacyjnym typowo, ale ja osobiście nie robię paznokci w typowych salonach, tylko u dziewczyn, które się tym zajmują dodatkowo, najczęściej u siebie w domach i np. w Warszawie płacę około 40zł :)

      Usuń
    2. Oo dziękuję za odpowiedź! To ja czekam na ten post informacyjny :)

      Usuń
  8. o, uwielbiam hybrydy! Wolę zmarnować te 30 minut na zrobienie sobie ich niż co kilka dni malować zwykłym lakierem.

    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podobaja mi sie sie hybrydy ! :)
    Ale nigdy sobie takich nie zrobiłam :)
    Chcę zapuścić i zmienic swój kształ paznokci ;)
    Zdjęcia badzo ładne ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienie sie obserwacjami ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kucze chciałabym sobie takie zrobić, ale podobno później paznokcie są jak papierki :( Najbardziej podobają mi się białe! Są prześliczne!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie dawno miałam całe białe :) Bardzo przyjemny post :)
    Może wzajemna obserwacja? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi strasznie podobają się matowe pazurki :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas się zbieram by wypróbować hybrydy :)
    Obserwuję
    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od kiedy kupiłam sobie lampę do paznokci hybrydowych to noszę ciągle hybrydę. Oczywiście z małymi przerwami na jakąś drobną regenerację pazurków i chociaż wiem że niszczy bardzo płytkę paznokcia to ciągle jest jakaś okazja i nie mogę sobie odmówić żeby sobie kolejnej nie zrobić! Tak to polubiłam, że chyba w przyszłości zajmę się tym i będę robiła też innym :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam hybryd. Nie wyobrażam sobie grania na gitarze z takimi pazurkami. Może kiedyś sobie takie zrobię, ale na razie wybieram gitarę.
    Najładniejsze są białe! :))

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy można nałożyć też na krótkie paznokcie! :) No do gry na gitarze, to nie dałoby rady, zwłaszcza na lewej ręce mieć długich

      Usuń
  16. za długie pazury są nieładne;p muszą być średnio długie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Za długie zresztą są bardzo niepraktyczne.

      Usuń
  17. Nie miałam hybryd, ale chyba będę musiała kiedyś sobie zrobić, zdjęcia bardzo inspirują ! :)
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też od dluzszego czasu noszę hybrydy i jest to wygoda ale teraz na jakiś czas zrezygnuje zeby paznokcie odpoczely no i musze zużyć normalne lakiery ! ;D
    Ja kocham takie inspiracje <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie paznokcie w kolorach beżu i brązu, wiec te podobają mi sie najbardziej :)
    Hybryd nigdy nie miałam, bo mam ostatnio problem z odbudowaniem naturalnych paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, niektóre są faktycznie. Ja co prawda nie za bardzo znam się na paznokciach i nie poświęcam im wiele czasu. Ale może kiedyś... ;)
    Pozdrawiam!
    naskrzydlachweny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehe, świetne inspiracje, aczkolwiek nie należę do osób nałogowo malujących poznokcie, szczerze mówiąc, w ogóle się na tym nie znam xD a takie długie to nawet nie wiedziałam, jak się nazywają!
    Najlepsze szóste od dołu! Przypominają mi teledysk Arctic Monkeys - Do I wanna know? :D

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy to nie nazwa długich paznokci, tylko lakieru hybrydowego, utrwalanego lampą UV :)

      Usuń
  23. Ja bardzo chciałabym mieć mieć paznokcie hybrydowe, ale jakoś głupio mi się wybrać do kosmetyczki innej niż moja mama (on nie zajmuje się paznokciami). Na wakacjach planuję zrobić pierwszy raz :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te paznokcie bez wyjątku :)

    Zapraszam na mojego bloga, może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać na moim blogu, od razu się odwdzięczę :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te paznokcie :D

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hybrydy to mega wygoda! Ja niestety od czasu gdy jestem w Anglii maluje sama sobie paznokcie, tęsknie za hybrydami! Świetne inspiracje
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej mi się podobają czarne matowe, piękne!
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba mamy podobny gust, bo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie piękne :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne paznokcie! Uwielbiam takie inspiracje!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  32. Aż napatrzeć się nie mogę, piękne!
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pierwszej hybrydy, a co do Twoich inspiracji to podobają mi się wszystkie, w szczególności jestem zauroczona zdjęciem z czarnymi paznokciami i z rysunkiem pulsu na nich, bardzo oryginalny pomysł :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety długie paznokcie to u mnie rzadkość, ale jak już zapuszczę, to mam niezłe szpony! Dlaczego? Gram na gitarze, a ten instrument wymaga króciutkich paznokci i gry opuszkami palców. No, chyba że u prawej ręki, ale nie będę mieć paznokci u jednej ręki dłuższych, a u drugiej krótszych. Eh. Świetne inspiracje! Najbardziej spodobał mi się manicure z motywem zespołu Arctic Monkeys, ale kształt zdecydowanie migdałki.

    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za tak długimi paznokciami a po za tym uważam że takie normalnie pomalowane paznokcie są estetyczne. Czyli te które pokazałaś to krótsze są super a te dłuższe też ale nie u mnie :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Doskonale Cię rozumiem, od kiedy zrobiłam hybrydy nie wyobrażam sobie,żebym mogła zwyczajne je malować.
    Hybrydy mają tylko jeden minus, później paznokcie są w bardzo słabej kondycji ( ale wynagradza, to ich wygląd po zrobieniu ich ;) )
    Na taką słabą płytkę polecam odżywkę " Reni -Nail". Wzmacnia w bardzo szybkim czasie. :)

    Zapraszam do siebie :) http://abi-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Fakt, hybrydy to niesamowita wygoda. Ja muszę malować paznokcie co 2 dzień i jest to strasznie męczące. Mam zamiar uzbierać sobie na domowy zestaw do hybryd :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne paznokcie ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym mieć swoje takie długie, niestety tylko na żele mogę liczyć.
    Dziękuje właśnie jutro idę do salonu i nie miałam żadnych pomysłów!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Udanej nocy, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śietny blog, paznokcie super, prostota na paznokcia która jest często jest piękna ;)
    Obserwujemy ? Ja już :) http://pazzz21.blogspot.com/
    rozkręcam dopiero bloga

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne i wyjątkowo kobiece :)Tak się cieszę, że udało mi się pokonać nałóg obgryzania paznokci! :)

    letroniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń