Welcome back!

12/26/2015

Co tu dużo mówić... Trudności na drodze blogowania powinny stać się dla mnie już czymś normalnym. Uważni obserwatorzy zapewne widzieli już post o moim powrocie, jednak ja znowu zniknęłam. Wszystko to przez problemy z blogspotem, z szablonami, a mój chroniczny brak czasu nie pomagał mi sobie z nimi poradzić. Teraz wydaje się - po wielu próbach i błędach - że wszystko jest tak, jak powinno. Dlatego witam Was po raz kolejny w nowej odsłonie mojego bloga! Tym razem zawitam tutaj na znacznie dłużej :) Co jednak robiłam przez czas kiedy mnie tu nie było? Przygotowywałam się do powrotu! Od stycznia ruszamy z następującym planem:


Jak większość już pewnie zauważyła, pierwszy "nowy" post pojawi się już w sobotę, 2. stycznia :) Szczerze powiedziawszy jest on już na końcówce tworzenia i jestem nim niezwykle podekscytowana <3 Mam nadzieję, że pomysły, które napłynęły przez ostatnich kilka miesięcy do mojej głowy przypadną Wam do gustu. 

A na zakończenie tego powitania mam do Was jeszcze jedno pytanie - czy chcecie, abym założyła dla Was "blogowego" snapchata, na którym mogłabym wrzucać zdjęcia i filmiki z mojego codziennego życia warszawskiej studentki? :) Dajcie znać w komentarzach.

xoxo
Sarah

You Might Also Like

24 komentarze

  1. mam nadzieję, że Ci się uda :)
    trzymam kciuki :)
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z rozplanowaniem wszystkiego :D
    powodzenia życzę i trzymam kciuki ^^
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, że wytrwasz w tych postanowieniach, bo u mnie z tym ciężko :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego nowego roku!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z taką organizacją :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale sobie to wszystko ładnie zaplanowałaś :) Ja póki co wszystkie plany na posty mam w głowie i najdalsze sięgają max tygodnia haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh mam nadzieję, że zostaniesz tu tym razem na dłużej. Jestem strasznie ciekawa następnego wpisu i chyba zostanę na dłużej pooglądać twoje "zmagania" z czasem haha. Dobry pomysł z tym snapchatem, chętnie zobaczyłabym co robisz na co dzień.
    Pozdrawiam ciepło
    Moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy taki 'plan' miesiąca :). Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że poważne plany wobec bloga więc życzę powodzenia, dużo czasu i radość z prowadzenia bloga ;)
    Może wspólna obserwacja ? Zapraszam --> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiele razy już próbowałam coś takiego wprowadzić do mojego bloga, ale to nie nie udawało haha, mam nadzieję, że Tobie się powiedzie :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzamy/Obalamy mnie bardzo zainteresowało. Jestem ciekawa czego będzie dotyczyć. :P

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny taki grafik blogera :D
    Dobry pomysł z tym snapchatem!
    Powodzenia przy powrocie! Piękny blog :) Warto było się postarać!

    Najlepszego na nowy rok :D

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się świetnie! Zapraszam również do siebie :)
    morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie się zapowiada ;)

    zapraszam do zaobserwowania ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo ale super! az nie moge sie doczekac!

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę wytrwałości w blogowaniu :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się naprawdę ciekawie, życzę Ci dużo dużo wytrwałości, której ja mam naprawdę mało ;c
    Ja się o snapchacie nie wypowiem, bo sama go nie mam, ale w sumie warto spróbować
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się interesująco, szczególnie jestem ciekawa Twoich ulubieńców miesiąca oraz inspiracji :) Poza tym życzę Ci powodzenia w powrocie do blogowania, na pewno wszystko wyjdzie Ci tak jak to zaplanowałaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że wróciłaś :) Bardzo dobry pomysł z tymi postami ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie :). Czekam z niecierpliwością na kolejny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń