DDOB TAG :)

1/07/2016

W ostatnim czasie bardzo intensywnie zastanawiałam się nad wprowadzaniem kolejnych serii na bloga. Właśnie wtedy podjęłam decyzję, że raz w miesiącu pojawiać się u mnie będzie jakiś tag, także jeśli macie propozycje na jakieś ciekawe, niespotykane tagi - piszcie w komentarzach :) Na dzisiaj przygotowałam jeden z najfajniejszych tagów, jakie krążą ostatnimi czasy po internecie - DDOB Tag.
EDIT: Nie współpracuję z DDOB, tag zrobiłam w celach czysto rozrywkowych.

1. Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno, to przede wszystkim estetyka. Każdy z nas ma inny gust, dlatego też każdemu podobają się chociażby różne ubrania, różne typy urody itd. Piękno jest jednak kwestią bardzo szeroką, dlatego uważam, że pięknym może być wszystko, co jest zadbane, estetyczne, ciekawe.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?

Ostatnio w moim życiu większość rzeczy idzie po mojej myśli, sama zresztą do tego doprowadzam, dlatego też wydaje mi się, że ten obrazek jest bardzo adekwatny :)

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Co najmniej 20-30 minut spędzone w łóżku po przebudzeniu (w tym czasie sprawdzam snapchata, instagram, facebooka itd.), następnie pyszne śniadanko i zielona herbata. W między czasie nie może zabraknąć jakiejś fajnej, motywującej do działania muzyki.

4. Robisz makijaż codziennie?
Właściwie tak. Oczywiście jeśli jestem w domu rodzinnym i wiem, że cały dzień będę siedzieć w domu, a nie spodziewam się też żadnych gości, to zdecydowanie nie chce mi się malować i tego nie robię. Kiedy jednak chodzę na zajęcia itd. to makijaż mam na sobie zawsze.

Korektor: Maybelline Afiinitone 01
Camuflage: Catrice 01
Podkład: Oriflame The One 01


5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Oriflame. Od kilku miesięcy całkowicie przerzuciłam się na kosmetyki tej firmy. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że moja skóra zaczęła się po prostu buntować, a wszystkie kosmetyki z Oriflame są tworzone z naturalnych składników. Poza tym zachęciło mnie też to, że kosmetyki w tej firmie można zwracać po otwarciu. Już wielokrotnie miałam problem w drogeriach stacjonarnych, kiedy to kupiłam podkład, który wydawał się być idealny, a po powrocie do domu okazywał się zdecydowanie za ciemny. W szafce nadal stoją mi co najmniej 3 takie buteleczki, których zapewne nigdy nie będę miała okazji zużyć. 

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Nic wielkiego. Podkład, korektor, tusz do rzęs, puder, bronzer, pomadka nawilżająca i pędzle. To zawsze mam pod ręką. 

Balsam do ust: Oriflame The One BB
Tusz do rzęs: Oriflame The One 5in1
Bronzer: MakeUp Revolution
Puder: Oriflame The One transparent


7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
W internecie, na różnych stronach, jak tumblr czy weheartit. Bardzo często inspiracje przychodzą do mnie także same :)

8. Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
Trudne pytanie i zdecydowanie wymagające przemyślenia sprawy. Przede wszystkim chciałabym zmienić realia życia wielu osób. Chodzi mi tutaj o ludzi bezdomnych czy po prostu biednych, ledwie wiążących koniec z końcem. Każdy powinien mieć szansę na godne życie, czego niestety często brakuje. Po drugie - tolerancja. Zarówno wobec ludzi o różnych kolorach skóry, religiach, ale też chociażby preferencjach seksualnych. Trzecia rzecz - zabrzmi ekstremalnie banalnie, ale wprowadziłabym pokój na świecie. Chodzi mi przede wszystkim o różne zamach terrorystyczne, o zabijanie niewinnych ludzi, o ataki na ulicach... Nie patrzę aż tak globalnie, żeby próbować wyeliminować wszystkie panujące wojny, bo to jest niemożliwe. Ale zminimalizować to wszystko.

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś zmienić?
Lubię w sobie zaciętość w dążeniu do celu. Kiedy sobie coś postanowię, to nikt nie jest w stanie mnie powstrzymać przed zrealizowaniem tego. Jestem niezwykle uparta :) Zmieniłabym za to moje podejście do innych ludzi, bo często łapię się na tym, że się ich po prostu boję. Nie brzmi to zbyt dobrze i nie do końca oddaje to, co chciałabym przekazać. Chodzi po prostu o to, że nie potrafię podejść do kogoś i zagadać, bo przede wszystkim nie wiem, co miałabym powiedzieć. Szczególnie tyczy się to osób, które w jakiś sposób podziwiam, moich idoli itd.


10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze we własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Wydaje mi się, że przede wszystkim kluczem do sukcesu tutaj jest samoakceptacja. Wieczne krytykowanie samego siebie i narzekanie na pewne cechy naszego wyglądu nie wpływa na nas w żaden sposób korzystnie. A jeśli coś nam się w nas nie podoba, to trzeba po prostu się zmotywować i wziąć za ćwiczenia czy jakiekolwiek inne działania, które pomogą nam sobie z tym poradzić. Wszystko przecież leży w naszych rękach :)

11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie wiem. Z jednej strony oczywiście chciałabym wiedzieć co wydarzy się w przyszłości, czy też zmienić pewne działania z przeszłości. Ale myślę, że ostatecznie nie zdecydowałabym się na żadną z tych opcji. 

12. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
ciekawe, nieprzewidywalne, szybkie.

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Blogów to ja miałam w swojej karierze kilka. Nie wiem skąd wziął się pomysł na pierwszego, jednak jeśli chodzi o tego, na którym obecnie jesteśmy - jestem tu, żeby się dzielić moją codziennością. Wiele osób uważa moje życie za ciekawe, podoba im się to, że zawsze coś robię i to właśnie takie osoby zmotywowały mnie do tego, żeby tego bloga zacząć prowadzić, tak zupełnie na poważnie.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
To zależy. Napisanie niektórych postów, zrobienie zdjęć itd. zajmuje mi nawet kilka dni. Inne z kolei robi się w ciągu godziny czy dwóch. Dodatkowo zawsze staram się odwiedzać blogi moich komentujących, odpowiadać na wiadomości i komentarze, więc trochę czasu jednak na to wszystko potrzeba.


15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Ja sama :) Jakkolwiek egoistycznie czy samolubnie to zabrzmi, właśnie tak jest.

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Jeśli chodzi o tego bloga, to chyba była to wiadomość, jaką dostałam po opublikowaniu postu o marzeniach, w którym to opowiadałam o moich początkach w dziennikarstwie sportowym i pierwszym przeprowadzonym wywiadzie. Dostałam wtedy propozycję współpracy z inną stroną sportową, co było naprawdę niezwykle miłe :)

17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Nie umiem wybierać... Postawię na dziewczyny z YT przede wszystkim - Olciiak i ssarusska.


No i to na tyle w dzisiejszym TAGu. Mam nadzieję, że się nie zanudziliście. Chętnie zobaczyłabym Wasze odpowiedzi na te pytania, więc wszyscy blogerzy - czujcie się zobowiązani do Jego wykonania! Do usłyszenia niebawem!
xoxo
Sarah

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ciekawe odpowiedzi :) I też lubimy poleżeć po przebudzeniu :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie odp na pytania :D Chciałam dołączyć do tej strony ale niestety odrzucili mnie.. Za młoda byłam bo niecałe 14 lat. Na wakacjach spytam i może coś z tego będzie :D
    Z chęcią zostanę tutaj na dłużej <3

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag i w pewnym sensie oryginalne odpowiedzi. Nie wiem jak to określić, ale w porównaniu do innych blogów, tutaj bardzo dobrze się go czytało (z reguły nie lubię takich postów, zwyczajnie mnie nudzą). Samoakceptacja jest bardzo ważna. Co do punktu dziewiątego, odpowiedziałabym dokładnie tak samo - mamy chyba coś wspólnego. To musiało być bardzo miłe, że dostałaś propozycję współpracy z tą firmą. Tolerancja powinna zapanować na świecie, jak można kogoś nie "trawić", bo jest na swój sposób inny. Moim zdaniem ta inność jest piękna.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag :) Przede wszystkim również uwielbiam zieloną herbatę i też właśnie tym trunkiem rozpoczynam każdy swój dzień :) Ponadto, też uważam, że samoakceptacja jest kluczem, żeby się czuć dobrze we własnym ciele, a my, kobiety, powinnyśmy uzmysłowić sobie, że KAŻDA z nas jest piękna i wyjątkowa (zamiast narzekać:P).
    PS: Zaobserwowałam Ciebie jako Iwona Zając na GFC (#32) ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ughh, ja nie lubię zielonej herbaty. A zawsze zasypiam, więc nie mam czasu na przeglądanie:)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo this is super fun to read! thanks for sharing:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z takim tagiem! Jeżeli chciałabyś poczytać o moich podróżach zapraszam do siebie, dla każdego coś się znajdzie :)
    Zostawiam obserwację.

    http://collectionoftravelsmemories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag :)
    Zapraszam do mnie, coś z innej beczki;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Leżenie po przebudzeniu to najlepszy pomysł na początek dnia. Chyba każdy lubi trochę poleniuchować.:)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  12. numer 3 <3 taki idealny poranek <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/ratunku-co-jesc-miedzy-posikami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tym obrazkiem sie zgadzam :)
    Jesteś szczesliwa gdy sama do tego doprowadzisz :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super tag!
    wspólna obserwacja?
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i super tag! :D
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    Pozdrawiam ^^ http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń