LBA? Really?

7/29/2015

LBA. Liebster Blog Award. Każdy, kto w ciągu ostatnich conajmniej kilku lat obracał się w blogosferze wie o czym mowa. Pytania, odpowiedzi, wyróżnienie, ciągle to samo. Zawsze, ale to zawsze byłam przeciwniczką tego typu "zabaw" bo moim zdaniem nic nowego one nie wnosiły do życia twórcy ani czytelnika. Co więc pokażę Wam w dzisiejszym poście? A jednak, moją nominację do LBA od maarcelline. Dlaczego robię LBA? Co mi odbiło? 


Na tym blogu jestem niedługo, a już dostałam kilka wiadomości o tym, że zostałam nominowana. Miło mi, naprawdę, ale kurcze, po co mam odpowiadać na setne pytanie o ulubionym kolorze czy muzyce, skoro o tym mówię co chwilę na blogu? Jednak ostatnia nominacja i pytania powaliły mnie kreatywnością i to właśnie wtedy zdecydowałam się złamać i odpowiedzieć na nie na łamach kolejnego posta. A oto i one!

1. Często miewasz tak, że chciałabyś cofnąć czas, czy raczej żyjesz teraźniejszością?

Staram się żyć chwilą obecną. Wiadomo, że przeszłości nie zmienimy, to co się stało, to się nie odstanie. Aczkolwiek, jak każdemu, zdarza mi się pomyśleć, co by było gdybym wtedy zachowała się inaczej itd.

2. Masz jakieś hasło motywacyjne?

Głównym źródłem takich haseł jest muzyka której słucham i cytaty z niej się wywodzące. Jednym z cytatów, które ostatnio dość mocno się w moim życiu przydaje, jest "Never look back on something bad. Yesterday is gone. Today is now. Tomorrow doesn't exist" wypowiedziane przez mojego największego idola, zarówno jako człowieka jak i muzyka, Shannona Leto.


3. Jaki smak współgra z Twoim charakterem?

OMG. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale mimo, iż lubię słodkości, to chyba nie słodki smak będzie do mnie pasował... Ale pikantny. Moje życie jest szalone, ciągle w biegu, moim zdaniem często ciekawe... Do tego ja jestem osobą trochę nieobliczalną, spontaniczną i po prostu szaloną, więc uważam, że pikantny smak byłby idealny. No i warto dodać, że wszystko co pikantne i dobrze doprawione odrazu w moich ustach staje się lepsze ^^

4. Do czego masz słabość?

Do czego a nie do kogo? Dzięki za to ograniczenie, bo post by trochę za długo trwał. Mam słabość do internetu, do wyjazdów ze znajomymi, do wydawania pieniędzy... i leniuchowania. No i oczywiście do muzyki i seriali, ale to chyba wiadomo. (jedzenia nie dodajemy do listy, bo to wstyd, ale sami wiecie jak jest ^^ ).

5. Czas wolny spędzasz aktywnie, czy raczej stawiasz na odpoczynek w stylu leżenia i oglądania telewizora bądź siedzenia przed komputerem?

To zależy. Pojedyncze wolne dni od pracy, które miewam obecnie - zawsze spędzam, jak tylko mogę, w łóżku, z laptopem lub telefonem. Ale często też wyjeżdżam - Warszawa, Kraków, Rzeszów - a co, trzeba żyć, a nie zamulać!

6. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Ojj dużo ich. Począwszy od Smerfów, Muminków, Gumisiów, poprzez już te z późniejszych lat, typu Shrek czy Mulan, aż po Pingwiny z Madagaskaru, Kod Lyoko i wieeeeele innych :)



7. Masz jakąś fobię?

Si. Przede wszystkim pająki i przeróżne takie robale. Łeee. No i mam potworny lęk wysokości, z którym jednak codziennie walczę (chociażby wchodząc na drabinę w pracy, co kiedyś było dla mnie nie do przejścia, a teraz stało się codziennością).

8. Co daje największe szczęście człowiekowi?

Hmm... Nad tym można by się bardziej rozpisać, ale przede wszystkim spełnianie marzeń, samozadowolenie, akceptacja siebie, otaczanie się wartościowymi osobami...

9. Gdzie najczęściej można Cię spotkać?

Obecnie, niestety, w pracy, w... (cii!!!). Poza tym w domu. A dodatkowo w Rzeszowie, a od października - w Warszawie, na kampusie wydziału Biologii :)



10. Bez czego/kogo nie wyobrażasz sobie życia?

Bez czego? Bez internetu, książek, muzyki, siatkówki, seriali/filmów, telefonu, laptopa, kawy, jedzenia, zielonej herbaty. Bez kogo? Bez rodziny, przyjaciół i moich idoli :)

11. Zdrowo się odżywiasz (szykujesz sama sobie posiłki w stylu sałatek, jogurtów itp) czy stawiasz na przetworzone jedzenie?

Uwielbiam zdrowe posiłki. Jestem fanką owoców, jogurtów, płatków owsianych, sałatek itd. Często jednak nie chce mi się takich "potraw" przygotowywać i też niestety w rodzinnej lodówce brakuje mi odpowiednich składników, więc często stawiam na niezbyt zdrowe, dość przetworzone jedzenie, typu bułki, drożdżówki itp. :(

Finito! Koniec pytań. Naprawdę świetne pytania, musiałam naprawdę się zastanowić nad większością z nich, bo nie myśli się o takich rzeczach na co dzień. Jakie są więc teraz moje pytania?



1. Co jest Twoim celem w życiu?
2. Czy Twoje życie jest monotonne i nudne? Jak sobie z tym radzisz?
3. Co daje Ci siłę i przysłowiowego "kopa" kiedy masz gorszy dzień lub złapiesz doła?
4. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
5. Jak czujesz się we własnym ciele? Akceptujesz je?
6. Uśmiechnij się :)

Ode mnie krótko, ale na temat. I bardzo chciałabym, żeby wszystkie blogerki/youtuberki, które trafią na mojego bloga odpowiedziały na te kilka krótkich pytań. :) Podsyłajcie mi linki do swoich postów na maila: thesarahfrompl@gmail.com bo chętnie je przeczytam. Całuję i czekam na odzew!

xoxo
sarahfromPL

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Wydawanie pieniędzy to też i moja wielka słabość haha
    Bardzo fajny cytat, daje wiele do myślenia. Ja również często
    wyłapuje z ulubionej muzyki inspirujące cytaty :)
    Spodobały mi się pytania jak i odpowiedzi! :)


    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przeglądam Twojego bloga i widzę, że Echelon <3 Zatem MARSHUG dla Ciebie! Bo do "wywiadu" (czyt. LBA) to widać, że jesteś ciekawą osobą! Kod Lyoko <3

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://postanowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że przekonałaś się do tych odpowiedzi, ponieważ są bardzo ciekawe. Można się o Tobie dowiedzieć czegoś więcej, a niektóre z odpowiedzi dają do myślenia. Cytat jest piękny. Życzę Ci powodzenia z przeprowadzką i dobrego początku na studiach, a także chwili wytchnienia od pracy i odpoczynku. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog aż chce się obserwować :D

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog , fajnie się czyta :)


    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń