Art favourites of May!

6/09/2015

Dostałam natchnienie, do stworzenia nowej serii na moim blogu. Wiele osób tworzy co miesiąc posty i filmy o swoich ulubieńcach kosmetycznych, czasami mieszając je z muzyką, książkami i tak dalej. Jaki jest mój pomysł na tą serię? Będą to ulubieńcy artystyczni. Muzyka, książki, filmy, seriale... a także coś lifestylowego, czyli najciekawsze wydarzenia z mojego życia :)
 

1. MUZYKA


Niezaprzeczalnie największym ulubieńcem muzycznym maja był zespół Our Last Night. Skradli moje serce podczas spontanicznego koncertu, na który się wybrałam i cudownego spotkania z nimi <3 Ale o tym więcej pisałam już tutaj, także zapraszam do lektury :) Oczywiście muszę wybrać kilka utworów na potrzeby posta. Tych właśnie słuchałam najczęściej:






Nie może zabraknąć też mojego ulubionego coveru, który miałam ogromną przyjemność usłyszeć na żywo <3 :



Teraz zmiana klimatu i piosenka z filmu "Szybcy i wściekli 7". Mogę słuchać jej w nieskończoność, jak wiele osób z tego co widzę ostatnio. Piosenka jest niezwykle smutna i wzruszająca, zwłaszcza jeżeli wie się, dlaczego powstała i z kim się wiąże. <3


Żeby nie stworzyć całego posta o muzyce, do czego jestem w stu procentach zdolna, ostatni ulubieniec znowu z zupełnie innej bajki... Zakochałam się w teledysku, piosenka wpada w ucho... Czego chcieć więcej?



2. FILMY

W okresie przedmaturalnym, kiedy nauka nie miała już większego sensu a ja potrzebowałam się trochę odstresować, nadszedł czas na nadrabianie zaległości filmowych. Świetnych pozycji udało mi się znaleźć naprawdę sporo, trudno o wszystkich wspomnieć. Oczywiście wiadomo, że na odstresowanie najlepsze są romansidła, dlatego też one królowały na mojej liście :)

"Two night stand"


Miles Teller to jeden z moich ukochanych aktorów. Jest przecudowny. Nie jest może klasycznym przystojniakiem, ale jak dla mnie ma w sobie to COŚ. Trudno ukryć, że ten film wiele dzięki niemu zyskał, ale i oglądając go pokochałam Miles'a jeszcze bardziej <3 Polecam niezwykle gorąco wszystkim, którzy jeszcze go nie widzieli! Można się naprawdę pośmiać, ale i zdenerwować :P

"Jupiter - Intronizacja"


Wiem, że ten film po premierze zebrał mnóstwo negatywnych opinii, ciągle po internecie krążą niepochlebne komentarze, tworzy się mnóstwo memów itd... Ale mnie ten film po prostu urzekł. Coś się dzieje, trochę inaczej niż w większości współczesnych filmów fantasy (wampiry, kocham 2 facetów, nie wiem kogo wybrać). Poza tym Channing w tej roli był perfekcyjny :) 

"Szczęściarz"


Pewnie się zdziwicie, ale po High School Musical wcale nie przepadałam za Zac'iem Efronem. Na mój gust był zbyt dziecinny i lalusiowaty. Cóż, nie będę ukrywać, że sporo się od tego czasu zmieniło. Czy wpłynął na to ten film? Na pewno. (podobnie jak "Sąsiedzi"!!) Znowu film z głównym wątkiem miłosnym, znowu będę rozpisywać się na temat głównego bohatera... No ale co ja poradzę? :) Zdecydowanie jeden z lepszych filmów romantycznych, jakie ostatnio widziałam. Świetnie zrobiony, nic nie było przesadzone, co często mi się rzuca w oczy. Musicie go obejrzeć!

3. SERIALE


Ogólnie rzecz ujmując seriali oglądam sporo, jednak chcę tu poruszyć odkryte nowości i te, które mnie zaskoczyły w ubiegłym miesiącu. Od czego warto zacząć?

"Pretty Little Liars"


Serial niezwykle popularny. Pewnie wszystkie już o nim słyszałyście, albo po prostu go regularnie oglądacie. Ja moją przygodę z Pretty Little Liars zaczęłam, kiedy emitowany był dopiero pierwszy sezon i od tego czasu regularnie, co tydzień (pomijając przerwy w emisji) oglądam nowy odcinek. Ale tym razem to już mnie rozwalili! Pierwszy odcinek szóstego sezonu to było coś! Przeleciał jak z bicza strzelił, cały czas trzymając mnie w napięciu. Nie będę ukrywać, że wcześniej niektóre odcinki już mnie trochę nudziły, ale teraz? Nie mogę się doczekać kolejnego! 

"Plotkara"


Pewnie jestem ostatnią osobą, która mówi o tym serialu, ale co ja na to poradzę? W przeszłości kilka razy próbowałam podejść do Plotkary, ale zawsze kończyłam po pierwszym odcinku. Czemu więc tym razem było inaczej? Wszystko za sprawą Angeliki (Littlemooonster96). Tyle naopowiadała o tym serialu, zaspojlerowała mi ostatni odcinek i... zaczęłam oglądać. No i mimo iż tyle razy się zarzekałam, że to nie dla mnie i nie dam rady tego pooglądać stało się inaczej! No po prostu nie mogę się teraz oderwać. Zaczęłam oglądać pod sam koniec maja, jestem już w połowie drugiego sezonu (a byłabym znacznie dalej gdyby nie praca!). No i pewnie nie będę oryginalna kiedy bowiem: Chuck i Blair!!! <3 A zwłaszcza Chuck. Najlepsza postać ever. nic dodać nic ująć. (a po pierwszych dwóch odcinkach zastanawiałam się co ludzie w nim widzą... :O)

4. KSIĄŻKI


Jak pewnie już wiecie, jestem totalną książkoholiczką. Niestety przez koniec roku szkolnego i matury nie miałam czasu czytać tyle co zawsze :( Mocno nad tym ubolewam. Coś tam jednak udało mi się oczywiście w między czasie przeczytać!


Nie wiem który to już raz, ale znowu sięgnęłam po "Miasto kości" Cassandry Clare. Wszystko przez krążące po internecie zdjęcia z planu serialu na podstawie tejże książki, a właściwie całej serii. Po raz pierwszy na serię "Dary Anioła" natrafiłam ładnych parę lat temu. Teraz wróciłam po raz co najmniej czwarty i nadal zaskakuje mnie wiele, mimo iż pewne elementy znam już dosłownie na pamięć :) Jeżeli ktoś jeszcze nie czytał, musi koniecznie to nadrobić!


5. LIFESTYLE - CO SIĘ DZIAŁO?

Krótko i na temat. Matury. Stres, brak czasu, wiele godzin na salach egzaminacyjnych. Ale to wszystko już za mną. Potem wyjazd do Warszawy, o którym możecie przeczytać tutaj. Magia sama w sobie. 

tak genialne zdjęcie z Woodym udało mi się jeszcze znaleźć u kogoś na facebooku :)

Zaraz po powrocie z Warszawy, po zaledwie jakieś 4 godziny później - zakończenie roku szkolnego, zakończenie liceum... </3 Wciąż nie wierzę, że już więcej z wieloma osobami się pewnie nie zobaczę... No i na koniec rozpoczęcie pracy. To już zahacza o początek czerwca, ale warto o tym wspomnieć. Pracuję w sklepie. Ruch jest kosmiczny. Zmęczenie osiąga poziom nie do opisania. Ale jest ok. Dam radę. To tylko 3 miesiące!

To tyle na dzisiaj. Dajcie znać, czy podoba Wam się pomysł artystycznych ulubieńców. W najbliższy weekend wybieram się na świetny event, z którego na pewno zobaczycie już niedługo posta na blogu. Do usłyszenia niebawem!
xoxo
sarahfromPL

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Pomysł na posty świetny! :)
    Zgadzam się z Tobą, że większość osób ma na swoich blogach podobną serię, ale "Ulubieńcy artystyczni" to jednak jest coś innego. Tego jeszcze nigdzie nie widziałam.
    Także oglądam "Pretty Little Liars". Jednakże zaczęłam później od Ciebie. Z serialem spotkałam się dopiero, gdy już kręcono 3 sezon. Mimo wszystko zakochałam się i teraz jestem na bieżąco. :)
    Nie lubię Zac'a Efrona, ale chyba obejrzę film "Szczęściarz". Może mnie miło zaskoczy tak jak i Ciebie.
    Życzę powodzenia w pracy i pozdrawiam,
    Illuzjonistka.

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc.. Jupiter nie przypadł mi do gustu, ale mojemu chłopakowi za to bardzo się spodobał :) chociaż Channing to mój ulubiony aktor :) reszta trafia na listę "do obejrzenia" :)
    Też własnie czytam Dary anioła, jestem w trakcie drugiej części.
    A co do piosenek, to niektórych nie znałam, ale bardzo przyjemnie się słucha :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zgodzę z 'see you again' - numer cudny, z resztą podoba się wszędzie i wszystkim co widać po listach przebojów na całym świecie, ale TEN numer taylor kompletnie mi się nie podoba.... nie wiem co ze mną nie tak :D
    ale pomysł na posta bardzo dobry : )
    pozdrawiam,

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba muszę zabrać się za jakieś filmy bo ostatnio jest u mnie nudno :<
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmy oglądałam i są świetne a na temat PLL się nie wypowiadam bo wiadomo, że to świetny serial :) Muszę się zabrać za plotkarę :)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :) \
    Pozdrawiam :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, uwielbiam ten teledysk Taylor ♥

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na ulubieńców, coś innego
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się u Ciebie kulturowo w maju działo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie obejrzę filmy które polecasz! Piosenka Taylor należy do moich fav od dawna!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :) Piosenka Taylor S jest świetna :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. tez kocham ten teledysk! tak sie ciesze, ze kolejny sezon pll wszedl w obieg
    carpe diem chwytaj dzien
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :}
    moze wymienimy sie obserwacją?
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. musze obejrzeć ten pierwszy film! :)
    Zapraszam na konkurs- do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  14. jedyne co znam z Twoich ulubieńców, to "plotkarę", którą uwielbiam. i też na początku nie byłam w stanie zrozumieć, co wszyscy widzą w Chucku, ale później zmieniłam zdanie. ;)
    a Tobie tak szczerze zazdroszczę tych wakacji po maturze, świetny okres w życiu, nawet jeśli pracujesz w sklepie,co też jest strasznie fajnym doświadczeniem. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetni ulubieńcy!
    Uwielbiam plotkarę! <3

    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 'see u again' to swietna piosenka<3 mozna sluchac i sluchac a i tak sie nigdy chyba nie znudzi ;)

    Pozdrawiam
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piosenki Charliego Putha i Taylor Swift są świetne *.*
    póki co obejrzałam tylko jeden odcinek "Słodkich kłamstewek " jak dla mnie lepsza jest gra o tron ♥♥♥
    buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Gry o Tron podeszłam raz, ale nie byłam w stanie nawet pierwszego sezonu dokończyć... Jak dla mnie było to po prostu nudne i zbyt przewidywalne (no, może poza zabijaniem bohaterów :P )

      Usuń
  18. Świetni ulubieńcy ;)
    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Tobie znalazłam tyle fajnych piosenek jeju, dziękuję! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez uwielbiam ogladac klamczuchy :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja raczej nie słucham takiej muzyki :/

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna seria. Uwielbiam See You Again i Two night stand. Mam nadzieję że matura Ci dobrze poszła!
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ulubieńcy ! Też kocham PLL, Plotkarę :)
    Piosenka See You Again jest mega ♥
    Pierwszy raz słyszę o zespole Our Last Night, ale bardzo spodobały mi się ich piosenki :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam wcześniej Our Last Night. Sunrise przypadło mi do gustu :)
    Też jestem książkocholiczką. Masz może konto na lubimyczytać.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto gdzieś tam miałam, ale nigdy nie korzystałam za bardzo z tej strony.

      Usuń
  25. ta piosenka jest genialna i fajny post :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post :) Plotkara uwielbiam <3 Pozdrawiam :)

    http://anikaa22.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  27. 59 yr old Accounting Assistant I Hamilton Kinzel, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Leather crafting. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Aston Martin DB3S. Przeczytaj caly raport

    OdpowiedzUsuń