This is who I really am!

5/17/2015

Nowy blog, nowa przygoda :) Od czego zacząć, żeby Was nie zanudzić, a cokolwiek o sobie powiedzieć? Najprościej będzie skorzystać z dobrze stworzonego tagu, a więc dzisiaj, na pierwszy ogień idzie About me tag, czyli Tag o mnie.

ABOUT ME TAG:

1. Jak masz na imię?
Sara.

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 4 marca.

3.Co studiujesz, jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Na chwilę obecną jestem tuż po maturze, czekam na wyniki i dopiero później podejmę studia. Chciałabym studiować biotechnologię. Co do wymarzonej pracy w dzieciństwie, to zawsze chciałam być adwokatem ^^

4. Czy masz chłopaka?
shhhh...

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnie to ostatnio bywa. Zazwyczaj czegoś odrobinę mocniejszego, ale bez przesady ^^ Moje ukochane zespoły to Thirty Seconds To Mars, Imagine Dragons, Skillet, ale lubię też osoby z zupełnie innej bajki względem tworzonej muzyki, jak Michael Jackson, Ellie Goulding czy Demi Lovato.



6. Czy pracujesz?
Pracę zaczynam od 1 czerwca, czyli za jakieś 15 dni ^^

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Przede wszystkim szczerości i naturalności. Nie lubię ludzi, którzy kogoś udają, ani takich, którzy sami w sobie są zbyt zarozumiali i wywyższeni przez środowisko. Poza tym ważne jest też dla mnie poczucie humoru, pozytywne podejście do życia i to, że zawsze mogę na daną osobę liczyć.

8. Do kogo się zwracasz gdy jest Ci smutno?
Różnie to bywa. Wszystko zależy od powodu mojego samopoczucia. Najczęściej jest to moja przyjaciółka, współlokatorki lub mama.

9. Ulubione jedzenie?
Uwielbiam pierogi. Jestem też ogromną fanką makaronów, w każdej postaci.

10. Ulubiona część garderoby?
Hmmm... Mam obsesję na punkcie butów, jednak nie mam ich zbyt dużo. 

11. Czy masz zwierzątka?
W moim rodzinnym domu mam psa.

12. Ulubione miejsce?
Jeżeli chodzi o miejsce w którym byłam, to w Polsce definitywnie Warszawa, a za granicą Chorwacja. Z kolei miejsce, które koniecznie chciałabym odwiedzić w przyszłości to Stany Zjednoczone i Islandia.



13. Czy masz drugie imię?
Tak... Nawet trzecie zresztą też :)

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Aktualnie szkołę już skończyłam, ale moimi ulubionymi przedmiotami na pewno była biologia i j.angielski.

15. Ulubiony napój?
Kawa! Bez dwóch zdań! A jeśli chodzi o napoje, które pijam na zimno, to sok pomarańczowy (ale kwaśny!) i zielona, mrożona herbata.

16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Jako iż nastrajam się właśnie na środowy koncert Our Last Night, to mogę definitywnie stwierdzić, że jest to ich piosenka "Sunrise".

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie mam zielonego pojęcia. Nie zastanawiałam się nad tym.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Niestety nie. Mimo, iż jestem wielką fanką i pasjonatką siatkówki.

19. Ulubiona książka?
Mogłabym tu wymieniać w nieskończoność, bo jestem prawdziwym książkoholikiem. 2 które jako pierwsze nasuwają mi się w tym momencie, to "Intruz" S. Meyer i trylogia "Niezgodna" V. Roth.



20. Ulubiony kolor?
Czarny, biały i szary. Nie umiem wybrać jednego spośród nich.

21. Ulubione zwierzątko?
Podobają mi się wilki, ale chyba ciężko powiedzieć o nich jako o ulubionych zwierzętach. Lubię konie, jeżdżę trochę konno, także myślę, że na nie padłby mój wybór.

22. Ulubione perfumy?
Lady Gaga - Fame. Zapach po prostu jest oszałamiający. 

23. Ulubione święto?
Moje urodziny się liczą?? :P Jeśli nie, to Boże Narodzenie.

24. Czy skończyłaś liceum?
Tak, kilka tygodni temu.

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą, ile razy?
Tak, kilka razy.

26. Czy mówisz w innych językach?
Swobodnie porozumiewam się po angielsku, znam też trochę niemiecki i hiszpański.

27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, młodszą siostrę.

28. Ulubiony sklep?
Hmmm... Ciężkie pytanie. Myślę, że H&M. Tam zawsze mogę znaleźć co mi potrzeba, ale lubię też sekcję obuwniczą z Cropp'a.

29. Ulubiona restauracja?
Mr.Pancake w Warszawie i Manekin.

30. Czy lubisz szkołę?
To zależy co kryje się pod tym pojęciem. Lubię spotykać się z ludźmi z mojej szkoły, nawet z nauczycielami. Lekcje same w sobie też mi nie przeszkadzają. Są jednak pewne elementy, za którymi nie przepadam...

31. Ulubiony YouTuber?
Oglądam baaardzo dużo osób na YouTube. Wymienię tu może osoby mniej więcej w moim wieku, które regularnie oglądam, jak Ssarusska, Olciiak, Zmianoholiczka, GlamPaula czy LittleMooonster96, ale uwielbiam też szusz, Stylizacje, RLM z polskiego YT. Z zagranicznych vlogerek najczęściej oglądam Bethany Motę, Zoellę i Claudię Sulewski.

32.Ulubiony film?
Najczęściej są to ekranizacje książek, jak "Niezgodna", "Igrzyska Śmierci", "If I stay", "Intruz", "Love, Rosie", "Władca Pierścieni", "Hobbit", "Harry Potter" i wiele innych, ale uwielbiam też "Gwiezdne wojny", "LOL", "Two night stand" czy "So Undercover".



33. Ulubiony program w telewizji?
Nie oglądam telewizji prawie w ogóle, jedynie jakieś przypadkowe filmy czy pojedyncze odcinki seriali.

34. PC czy MAC?
Nigdy na dłuższą metę nie korzystałam z Mac'a, więc ciężko mi je porównywać...

35. Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Trend.

36. Ile masz wzrostu?
*werble* całe 153cm!

I... to by było na tyle! Wszystkie pytania, nawet nie wiedziałam, że jest ich aż tyle. Jeżeli chcielibyście się czegoś jeszcze o mnie dowiedzieć, piszcie w komentarzach. Do usłyszenia w kolejnym poście!

xoxo
sarahfromPL

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Sama uwielbiam tak jak ty książki! I w sumie mamy podobne gusta co do filmów, jedzenia i youtuberek (claudia Sulewski jest wspaniała!)... Zazdroszczę ci płynnego porozumiewania sie angielskim. Fajnie było sie tyle dowiedzieć o nowej bloggerce :) życzę powodzenia w blogswerze i na pewno bede często wpadać! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Biotechnologia... super kierunek, jakbym miała głowę do takich spraw to też bym poszła :)
    Pierogi, makarony <3 Uwielbiam jeść w pobliskiej restauracji zapiekankę penne z sosem śmietanowym. Mniam :D
    Życzę wytrwałości w pisaniu!
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w niektórych kwestiach jesteśmy bardzo podobne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Odpowiedzi...Mam podobny gust co do książek i filmów :)
    Zapraszam do siebie :) http://alutkalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajesz się być bardzo pozytywną dziewczyną. Ja z chęcią będę czytała twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tagiem na początek bloga! :)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne imie :))
    Nowa nazwa i cały moj zakatek !
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post. Można się wiele o Tobie dowiedzieć :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. Można się wiele o Tobie dowiedzieć :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię czytać takie posty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, lubię takie czytać!
    Będę tu wpadać częściej!

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy tag :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie, ciekawie... i świetny nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. I jeszcze prośba, mogłabyś króciutko zrecenzować "Intruza"? Bo się zastanawiam czy opłaca się za niego brać...

    http://pannanikt001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post! Mamy podobny gust co do książek i filmów. Też bardzo lubię "Intruza" i "Niezgodną". Ogólnie mamy wiele wspólnego. Powodzenia w pisaniu bloga! :)

    kolorowa-szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę dobrych wyników maturalnych :))
    Niezgodna <3
    obserwuję :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również uwielbiam takie filmy co Ty ^^
    Wiele się o Tobie dowiedziałam.

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię zieloną, mrożoną herbatę! :D I zgadzam się z poprzedniczką, że nagłówek jest świetny ;)

    http://littlehandsome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne fotki :) fajny post :) zapraszam --> www.dlifebook.blogspot.com zostawisaz coś po sobie ? odwdzięczę się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu! Z niecierpliwością czekam na nowe posty :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w blogowaniu ;) Wybrałaś świetny TAG, jak na początek. Również uwielbiam sok pomarańczowy :) Niedługo zaczynam "Niezgodną" :) Dziękuję za odwiedziny u mnie :D

    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jesteś niziutka! też czekam na wyniki matur, pojutrze mam prezentacje z polskiego, chyba nie zdam :D
    www.olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę się o Tobie dowiedziałam z tego postu. Życzę powodzenia w blogowaniu. Pozwól, że ukradnę Ci te pytania. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham "Władcę pierścieni" ! Makarony są pyszne... Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też chciałabym studiować biotechnologię! Ale ja jestem dopiero w gimnazjum ;p
    I bardzo lubię oglądać Bethany, robi super filmiki!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy podobne gusta co do filmów i książek, hi :) Ciekawy post, jesteś interesującą osobą:D
    http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. IIIle pytań jejku ;) wszystko przeczytałam :*
    flawstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post :) Czytając, wywnioskowałam, że jesteś fajną osobą :)

    Obserwujemy? Ja już zaobserwowałam :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <----- zapraszam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. też za nie długo zaczynam pracę, nie boisz sie o brak czasu? bo ja bardzo, że będę zbyt zmęczona aby cokolwiek robić na bloga, dodawać nowe posty :)

    zapraszam do odwiedzenia, doradzenia i wyrażenia opinii : lajnn.blogspot.com
    zapraszam do odwiedzenia, doradzenia i wyrażenia opinii : lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie posty,bo można dowiedzieć się dużo o autorce bloga :)
    Mamy wiele wspólnego! Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. A więc.. Jupiter nie przypadł mi do gustu, ale mojemu chłopakowi za to bardzo się spodobał :) chociaż Channing to mój ulubiony aktor :) reszta trafia na listę "do obejrzenia" :)
    Też własnie czytam Dary anioła, jestem w trakcie drugiej części.
    A co do piosenek, to niektórych nie znałam, ale bardzo przyjemnie się słucha :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. awesome..

    http://pedisource.com/nail-salon-equipment-furniture.html

    OdpowiedzUsuń